A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Реутинська гімназія Кролевецької міської ради

Як педагогу розвивати у собі навички життєстійкості?

Дата: 18.04.2022 11:14
Кількість переглядів: 27

 

Державна служба якості освіти у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), підготували серію відеолекцій про те, як педагогам працювати в умовах війни. 

 

Що таке резильєнтність та якими можуть бути наслідки травмуючих подій війни? Як педагогу зберігати стабільність у складніи? ситуаціі?, ефективно адаптуватися до умов життя і роботи в стресі? Та які ресурси допомагають долати стрес і кризу? На ці та інші питання вчителі знайдуть відповіді у цьому відео.

 

Серія відеолекцій складається з 11 тем, у яких психологи-практики, гештальт-терапевти, які працюють із травмами війни з 2014 року, дають відповіді на питання, як:

  • проводити уроки під час війни;
  • говорити з дітьми про війну та її новини;
  • допомогти дитині пережити втрату;
  • допомогти учням розуміти і виражати свої емоції;
  • створити безпечний простір на онлайн-уроці;
  • не допустити на уроці конфлікту.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень